Forum
Tillbaka2x20 eller 3x30? |
---|
Alla har väl läst Widéns mail. Låter vansinnigt kul med 3x20 och själv spelar jag gärna lite längre. Funderar bara lite högt om det är realistiskt för oss alla som helhet - matcherna tar längre tid vilket vi kanske inte har alltid och det ställer stora krav på vår kondition, vill vi och kan vi? För min egen del - Ja, alltså 3x20 För lagets del röstar jag - Nej Hälsar Älgen (och ja, jag ska börja passa när det är läge på avslut) Tomas Munkby 10 mar 2013 |
Svar (3 st) |
---|
Håller med dig Tomas. Jag la´min "lag-röst" på 2x20. Om vi ska köra 3x20-fixar vi det rent tempo-konditionsmässigt med 2 kedjor (vi har väl i snitt varit 2 kedjor/match?) ? Tidsfaktorn är en annan....vet vi att det blir ungefär samma lag nästa säsong (dvs ungefär lika långt till bortamatcherna..) ? Vet vi att det blir helgtider, ungefär samma som varit ? Tänker på att vi ska då kunna fixa (utan att slå knut på oss själva) Bro borta en lördag kl. 17.30 med 3x20... Martin |
2x20 min räcker gott och väl för mig. |
Jag tycker också 2*20 räcker, blir antagligen dyrare domararvoden med längre matcher också... |